Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 15 iunie 2013

KDE 4.10.8 (KDE SC 4.11 Beta 1)

 Dacă sunteți pasionați de noutăți și doriți să încercați ultima variantă de KDE (4.11 Beta 1 adică 4.10.8...) trebuie să știți că e posibil să aveți unele mici probleme, cu GPU Intel HD Graphics 3000 și nvidia 6600 gt în mod sigur (și din câte văd eu pe net și cu nvidia gtx285, AMD Radeon 5700M) plasma-desktop crapă la logare, tot ce primiți e cursorul mouse-ului, nu tu desktop, nu meniu, nu krunner, nu nimic...
 De fapt toate rulează, problema e doar de afișare, deci putem upgrada liniștiți!

 SOLUȚIE
 Logout (sper că aveți setat Ctrl+Alt+Backspace în system settings...), iar la logare alegeți modul failsafe/ fallback (sau reboot și alegeți din meniul de boot-are kernelul fallback), deschideți system settings- effects- advanced- OpenGL 1.2 (nu 2.0 sau 3.1) și QT Nativ (nu Raster). Logout- login în sesiune normală Kde Plasma Desktop, totul e ok!

LE: cu excepția problemei expuse și a unei alte bube cu Amarok (nu-mi pasă, folosesc moc... :D ), Kde este extrem de stabil, responsiv și rapid, de aseară n-am avut un crash, lag sau alte supărări, totul funcționează ireproșabil (chiar și efectele grafice!), chiar dacă am încercat cât am putut/ știut să-l pun jos!. Având în vedere faptul că vorbim de o versiune Beta 1 (deci nici măcar un RC), mă aștept la un KDE 4.11 extraordinar, în conformitate cu ce ne-a obișnuit KDE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Back to top