Faceți căutări pe acest blog

duminică, 29 iulie 2012

Lipsă pluginuri Firefox

Sabayon 9/ Kde 4.8.4/ Firefox 14.0.1/ flashplayer: www-plugins/adobe-flash-11.2.202.236
 Bănuiesc că există șanse să se manifeste și pe alte distribuții sau versiuni de Firefox.


 Adică am instalat flash, conținutul multimedia e afișat corect, pot viziona materiale de pe youtube, trilulilu, vimeo, sau orice alt site de profil, am verificat, eu normal folosesc youtube-viewer, dar în ciuda evidențelor sărăcia asta de Firefox mă stresează (ok, recunosc, io-s stresat din naștere, dar mi-ajunge nivelul... :D  ) cu mesajul din screenshot:

Inofensiv, inutil, dar iritant. La clic pe butonul ”Instalează plugin-urile lipsă” nu se găsește nimic de instalat, normal, deja e instalat ce trebuie! Dacă verific cu about:plugins mi se confirmă că am instalate plugin-urile, deci ceva e putred. Soluția: about:config, căutăm linia plugins.hide_infobar_for_missing_plugin, și dăm dublu clic pe aceasta, la valoare se va modifica din false în true.

 Rezultat: avertizarea a dispărut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Back to top